ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Zanechte nám na sebe kontakt!

Mgr. Kalman Horvát

Specializuji se na brand marketing. Proto mluvím, myslím a cítím jako váš náročný klient

Chci vědět více >
Mgr. Kalman Horvát

PĚT STUPŇŮ JEDINEČNOSTI

Váš úspěch a růst závisí na tom, do které škatulky si vás my klienti podvědomě zařadíme. 

AUTOMAT: Když vám nechceme zaplatit vaše vyšší ceny, znamená to, že za vás dokážeme poměrně snadno sehnat adekvátní náhradu (jinou firmu, instituci či podnikatele).

SRDCAŘ: Když od vás příliš nekupujeme, přestože s vámi máme dobrý vztah, je to proto, že neumíte říkat NE. Když si řekneme o větší slevu, vy nám říkáte ANO. Když příliš dlouho váháme, vy nám říkáte ANO, to je v pořádku. Když s námi nesouhlasíte, tak se na nás mile usmíváte. Pro nás jste spíš přátelé než obchodníci.

NADSTANDARD: Když si vás porovnáme s konkurencí a budeme si myslet, že vy jste lepší, tak vám rádi zaplatíme vaše vyšší ceny a rádi vás doporučíme.

CHARIZMA: Když jste podle nás lepší než konkurence a jste ještě k tomu skvělí lidé, tak vám odpustíme nějakou nedokonalost a zůstaneme u vás, i když vaše konkurence sníží ceny. 

LEGENDA: Když svým podnikáním viditelně zlepšujete svět, tak se stáváme vašimi dlouhodobými fanoušky, klienty a pomocníky. Sdílíme vaší vizi a máme velkou radost, když se můžeme dobrovolně podílet na její realizaci. 

Na jakém z uvedených stupňů jedinečnosti se nacházíte? Jedinečnost nezískáte soupeřením s konkurencí. Je to schopnost vidět a cítit svět očima svého klienta. Ta se dá naštěstí kultivovat a rozvíjet pomocí speciálního dialogu. 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 21.06.2018 00:06:56
Titulek: PĚT STUPŇŮ JEDINEČNOSTI | kalman.cz
Zdroj: /clanky/pet-stupnu-jedinecnosti.html

 

 

 

 

Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.