ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Zanechte nám na sebe kontakt!

Mgr. Kalman Horvát

Specializuji se na brand marketing. Proto mluvím, myslím a cítím jako váš náročný klient

Chci vědět více >
Mgr. Kalman Horvát

TŘI VELKÉ ??? V KLIENTOVĚ HLAVĚ

Jaké tři stěžejní otázky si kladete, když zvažujete zda koupit či ne? Co je to nejdůležitější, co potřebujete vědět, abyste se cítili před, během nákupu i po nákupu bezpečně?

Představte si, že voláte realitnímu makléřovi s tím, že chcete prodat svůj pražský byt za 5 000 000 Kč. Makléře vám doporučil váš dobrý kamarád, ale ani tak nevíte, zda s realitní společností spolupracovat. V hlavě vám proudí neodbytné myšlenky: „Realitní makléři jsou podvodníci. Jeden připravil mou kamarádku o rezervační poplatek. Já fakt nevím. Makléř se na mě mile usmívá, ale co když mě chce okrást?" S tím, jak na vás doléhají tyto neodbytné myšlenky, cítíte napětí v žaludku, sevřené čelisti, skoro ani nedýcháte. Prostě máte stres, strach a jste plní nejistoty.

Kdykoliv svěřujeme do rukou někoho cizího naše bezpečí, tedy i velké peníze, cítíme instinktivní strach a obavy. Ta část mozku (limbický systém), která se stará o naše bezpečí „volá na poplach". Tato část mozku dá či nedá souhlas k nákupu či spolupráci v závislosti na tom, jak budou zodpovězeny tři velké otázky: Vraťme se k tomu, že prodáváte byt za 5 000 000 Kč. Váš nejsilnější instinkt lustruje makléře a ptá se:

1. Říká mi pravdu? (Prý podobný případ jako ten můj řešil v posledních šesti měsících třikrát.)

2. Splní makléř vše co slíbil? (Slíbil, že exkluzivní smlouva ho zavazuje k maximální péči o případ. Slíbil, že mě bude několikrát týdně informovat o tom, jak se můj případ vyvíjí. To ale slibují všichni).

3. Opravdu mu na mě záleží? (Co když jedná pouze ve vlastním zájmu?)

Jestliže nedostanete uspokojivou odpověď na vaše tři velké otázky, negativní emoce jako je obava, nejistota a nedůvěra vás přimějí k tomu, abyste s makléřem nespolupracovali.

Jak vám může makléř rychle a srozumitelně odpovědět na vaše tři naléhavé otázky? Pravda je taková, že vám nemůže odpovědět ani v češtině, ani v ruštině, angličtině a dokonce ani v sanskrtu. Proč? Protože váš hluboký instinkt nevěří slovům a slibům. Váš limbický mozek věří především činům. Ideální řešení se nazývá DVOJÍ UŽITEK.

Dvojí užitek se týká dvou rovin, v nichž musíte jako podnikatel či firma pro klienta něco udělat:

1. Profesní užitek – perfektně jej namasírujete, uděláte pro něj vynikající marketingový plán, bezpečně jej odvezete na domluvené místo. Prostě bez jakékoliv diskuze odvedete kvalitní práci dle vaší profese či zaměření.

2. Osobní užitek – klient se realitnímu makléřovi zmíní, že jeho dcera má špatnou paměť a nezvládá tak školní povinnosti. Makléř si vzpomene, že jeho kamarád zná nějakého trenéra paměti. Makléř velmi taktně propojí svého klienta s trenérem paměti.

Co si myslí klient, jemuž makléř kromě vysoké profesionality poskytl i lidskou podporu? „To je úžasný člověk. Dává mi mnohem víc než slíbil. Udělal něco mimo svou profesi. A udělal to vyloženě pro mě. Je jasné, že mu na mě záleží. Takový člověk nebude lhát."

Klient se definitivně rozhodne pro spolupráci a bude o makléřovi všude mluvit. Proč?

Je nějaká firma, obchod či podnikatel, ke kterému se budete vždycky vracet? Čím si vás získal či získali?

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 25.09.2018 12:09:19
Titulek: TŘI VELKÉ ??? V KLIENTOVĚ HLAVĚ | kalman.cz
Zdroj: /clanky/tri-velke-v-klientove-hlave.html

 

 

 

 

Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.