ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Zanechte nám na sebe kontakt!

Mgr. Kalman Horvát

Specializuji se na brand marketing. Proto mluvím, myslím a cítím jako váš náročný klient

Chci vědět více >
Mgr. Kalman Horvát

VÍTE, ČEHO SE BOJÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI?

Majitelé malých a středních firem říkají: „Lidé nekupují, nemají peníze, doba je zlá..."

Není zcela pravda, že lidé nemají peníze.

Pravda je, že především nemají důvěru. Na základě mého tříletého dotazování a rozhovorů s desítkami nedůvěřivých a váhavých zákazníků vznikl následující vzkaz:

My zákazníci vzkazujeme vám prodejcům:

„Vaše nabídky záměrně ignorujeme proto, že sto lidí před vámi použilo podobné fráze, podobné reklamní spoty, podobné marketingové sliby jako VY. Někteří z nich nás zklamali, připravili o peníze, čas a důstojnost. Nepatříte náhodou i Vy k těm h..., kteří nás chtějí okrást?"

Zákazník, který nám nevěří, nekoupí.

I když jste čestní, i když jste poctiví, stále vás podezírá. Vy se snažíte, rozšiřujete sortiment, zlevňujete a stále nic. Nekupují, nereagují. Nemohou zapomenout na ty, kteří je zklamali.

Existuje vůbec nějaké účinné řešení nebo strategie?

Evidentně existuje. Jsou podnikatelé a firmy, jejichž obrat i v této komplikované době stále roste. A to proto, že se k nim zákazníci vracejí, více u nich utrácejí a spontánně je doporučují.

Jaké je jejich tajemství?

Dělají všechno pro to, aby jim zákazník co nejdříve uvěřil. Důvěra zákazníka je jejich nejvyšší prioritou.

Proto si kladou některé z následujících otázek:

 • Můžeme se lépe postarat o to, aby nedůvěřivý zákazník skutečně uvěřil tomu, co mu říkáme? (v článcích, reklamách, na webu, v e-mailech, atd.)

• Dokážeme jej rychleji přesvědčit o tom, že beze zbytku splníme to, co mu slibujeme?

• Dáváme zákazníkovi dostatečný důkaz o tom, že právě náš produkt, služba v krátké době zjednoduší, zpříjemní, zlepší jeho život?

• Dáváme mu víc, než od nás očekává?

Jak úspěšným „ukrást" jejich myšlení a strategie?

Začněte TESTEM důvěryhodnosti. Cena 3500 kč

1. Zjistíme, kde a jak vám „uniká" důvěra vašich zákazníků.

2. Osobně si zahraji na vašeho nedůvěřivého klienta, ukážu vám, co se mu před nákupem děje v hlavě. (7 otázek)

3. Odhalíme první z prvků, které nejúčinněji rozpouští nedůvěru a podezíravost potenciálního zákazníka.

Položte si prosím následující otázku:

Kdyby moji zákazníci věřili, že jim právě můj produkt, moje služba v krátké době významně změní, zlepší, zjednoduší život - kupovali by více?

TEST DŮVĚRYHODNOSTI = 2 hodiny

Pište a ptejte se mě:

tel.: 774 642 681

info@kalman.cz

POZOR!

Tuším, co si myslíte:

„Až budu mít čas, tak se mu třeba ozvu".

PRÁVĚ JSTE DALI ŠANCI VAŠÍ KONKURENCI:)

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 25.09.2018 13:09:22
Titulek: VÍTE, ČEHO SE BOJÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI? | kalman.cz
Zdroj: /clanky/vite-ceho-se-boji-vasi-zakaznici.html

 

 

 

 

Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.