ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Zanechte nám na sebe kontakt!

Mgr. Kalman Horvát

Specializuji se na brand marketing. Proto mluvím, myslím a cítím jako váš náročný klient

Chci vědět více >
Mgr. Kalman Horvát

Jak pracuji? 

Mým první krokem je praktická empatie, to znamená, že pomocí otázek a intuice zjišťuji, kdo je klient člověka nebo lidí sedících naproti mně (naproti mně sedávají podnikatelé/ky, majitelé firem, manažeři nebo celé týmy). 

Druhý krok: vedeme neobvyklý dialog. Podnikatelé se ptají, a já myslím a mluvím, jako jejich klient. 

Třetí krok: opakovaně hledáme odpovědi na předchozí otázky. 

Čtvrtý krok: pouštíme se do akce. 

ÚČETNICTVÍ 

Podnikatel: Chci zvýšit ceny o xy. Můžu si to dovolit bez větší ztráty klientů? 
Já v roli klienta: 

  1. Má vaše současná cílovka peníze na vaše dražší služby? 
  2. Jak snadno a rychle za vás seženeme levnější, ale adekvátní náhradu? 
  3. Budete jen dražší, nebo pocítím i nějaké hodnotné vylepšení z vaší strany? 
  4. Budu mít i po zdražení pocit, že vaše účetní služby jsou fantastické, tedy k nezaplacení?

FARMACEUTICKÁ FIRMA 

Majitelka: Máme nové anti-zánětlivé přírodní kapky do uší. Jsou mnohem lepší než dosavadní nejkupovanější přípravky na trhu. Jak máme postavit kampaň, aby klienti přestali užívat stávající kapky a začali kupovat ty naše?
Já v roli jejího klienta: 

  1. My nezměníme dosavadní kapky za vaše nové jen proto, že vy jste z nich nadšeni. Leda že... 
  2. Máte pro nás potenciální klienty/informace, které nám způsobí silný „aha“ efekt (Aha! To jsem nevěděl. Aha! Dává mi to velký smysl. Téhle firmě budu fandit, protože na rozdíl od jiných firem...)? 
  3. Budeme mít sami ze sebe lepší pocit, když je budeme užívat? 
  4. Víte, jak myslíme my lékárníci? Víte, za jakých okolností doporučujeme lidem v našich lékárnách úplně nové léky? 

PRAŽSKÁ PEKÁRNA 

Majitelé: Lidé nám nevěří, když v médiích tvrdíme, že používáme minimum chemie. Nepoužíváme jahodové gely. Používáme skutečné jahody a vysokojakostní tvaroh i cukr. Jak je máme přesvědčit? 
Já v roli jejich klienta: My nevěříme skoro nikomu, kdo veřejně hlásá, že je poctivý, že je bio, nebo že vyrábí pečivo převážně ručně. Uvěříme vám až tehdy, když s námi navážete emocionální spojení.

  1. Reagujete na naše online stížnosti/dotazy? 
  2. Vysvětlujete nám naše domněnky? 
  3. Víme něco ze zákulisí vaší pekárny? 
  4. Děláte pro nás „nevěřící“ zajímavé exkurze do vaší pekárny? 
  5. Můžeme osobně ochutnat umělý tvaroh a váš vysokojakostní tvaroh? 

Pro nás jste stejní jako vaše konkurence. Chceme cítit, že jsme pro vás opravdu důležití. Tento pocit jste nám dosud nedávali. Proto vám nevěříme. 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 17.10.2018 03:10:36
Titulek: Jak pracuji | kalman.cz
Zdroj: /jak-pracuji.html

 

 

 

 

Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.