ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Zanechte nám na sebe kontakt!

Mgr. Kalman Horvát

Specializuji se na brand marketing. Proto mluvím, myslím a cítím jako váš náročný klient

Chci vědět více >
Mgr. Kalman Horvát

Jiří (mediální konzultant)

Pro spolupráci s Kalmanem jsem se rozhodl i přesto, že jsem neměl žádné zásadní podnikatelské starosti. Dalo by se říct, že jsem ve svém oboru poměrně úspěšný. V roce 2011 jsem byl vyhodnocen jako jeden ze tří nejlepších mediálních konzultantů skupiny Radio Investments, která v současné době ovládá 12 rozhlasových stanic v České republice.

Kaučování s Kalmanem jsem pojal jako výzvu či experiment.

Procvičovali jsme techniku aktivního poslechu, učili jsme se, jak záměrně u potenciálních i současných klientů probouzet zvědavost, důvěru a především naději, že jim dokážu přinést taková řešení, která hledají. Zjistil jsem, že každé zvýšení příjmů si z mé strany žádá změny v myšlení a jednání. Ačkoliv jsem se nepřiměl k tomu, abych vše nové vložil do své podnikatelské praxe, mé příjmy v porovnání s předchozím rokem po 10 hodinové spolupráci s Kalmanem stouply o 25 %.

Bc. Jiří Škvára, 777 179 989, jskvara@kiss.cz

DEFIRE spol. s r. o. (pražská realitní společnost)

"První tři roky našeho podnikání byly do značné míry neorganizované a chaotické. Někdy se nám dařilo lépe, někdy hůře a my nevěděli, co a jak dělat pro dlouhodobé zlepšení a stabilitu.

S Kalmanem jsme začali spolupracovat před dvěma lety. Zpočátku nás k této spolupráci vedla jediná touha - vydělávat více peněz. Společně jsme se učili novým organizačním a komunikačním dovednostem. Po čase jsme zjistili, že ani my na vedoucích místech, ani naši makléři nedokážeme kvůli vyšším ziskům změnit své zažité podnikatelské "zlozvyky". Společně jsme tedy dospěli k poznání, že honba za penězi naší firmě nesvědčí, protože nikoho z nás dlouhodobě nemotivuje.

Zvolili jsme 6 nových firemních priorit. Tou nejdůležitější, kterou nám Kalman zpřístupnil, je NADCHNOUT a FASCINOVAT co nejvíce lidí kvalitou našich služeb. Přijetím této a dalších pěti zásadních priorot došlo k několika významným změnám:

1. Soustředíme se především na klienty: promyšlenými dotazy jsme zjišťovali skutečné touhy a potřeby našich klientů. Začali jsme je naplňovat a překračovat.

2. Kvalita našich služeb stoupá, což s eprojevilo tak, že průměrný plat našich makléřů vzrostl na 40.000,- Kč měsíčně.

3. Výrazně se zlepšily vztahy a atmosféra uvnitř našeho týmu.

Ačkoli jsme téměř denně zaplavováni nabídkami jiných školitelů, držíme se našeho kouče Kalmana. To, co učí, sám dělá.

Postupy, strategie i hodnoty, které s námi sdílí, jsou čím dál tím účinnější a zábavnější. Má obrovský podíl na tom, že:

80 % těch, kteří se drželi našich pokynů, prodalo svou nemovitost do 3 měsíců!

Jaroslav Hejra a Veronika Pešatová, 604 420 444, http://www.defire.cz/
 

Hanka (tlumočnice a učitelka němčiny)

"Jako soukromá učitelka němčiny jsem řešila tři témata:

jak zvýšit své ceny, aniž bych se připravila o stávající studenty

jak naopak ještě zvýšit počet zájemců o výuku

jak zvýšit zajímavost svých hodin, aby výuka byla ještě efektivnější a zábavnější.

Hned na začátku prvního setkání jsem Kalimu řekla, že chci zvýšit ceny i počet klientů, ale že odmítám jakékoliv manipulativní marketingové techniky a postupy. Vymysleli jsme takové postupy, které byly pro mne velmi zajímavé, férové a příjemné.

Soustředili jsme se na dva cíle:

1. Obsah výuky bude maximálně odpovídat skutečným potřebám studentů, tzn. že praktický obsah lekcí bude odlišný pro řidiče kamionů, manažerku či au-pair chystající se pracovat v Německu.

2. Místo klasického školního biflování slovíček a gramatiky nabídnu velmi účinné a zábavné paměťové techniky, které studentům přinesou rychlejší výsledky a vyšší sebedůvěru.

Kali mi navrhl cestu ke splnění uvedených cílů: stát se profesionální trenérkou paměti a své nové praktické dovednosti vložit do výuky němčiny.

Moje současnost?

Zvýšila jsem ceny a také mám více studentů. Hodiny jsou zábavné a především praktické. Rovněž jsem začala učit studenty, matky s dětmi i seniory paměťovým technikám, díky kterým si bez běžného školního biflování pamatují mnohem více. Na Kalim oceňuji především jeho lidský přístup a velký smysl pro humor.

Hana Vácová, 774 949 724, hankavacova@seznam.cz

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 25.09.2018 13:09:46
Titulek: Názory klientů | kalman.cz
Zdroj: /nazory-klientu.html

 

 

 

 

Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.