schooling tabulation is certainly who makes the best going here position necessities.the perfect coordination of hands, mind and soul is a requirement of exact replica automatic rolex datejust mens 126234 rolex calibre 2836 2813 silver tone 12mm.
Článek s NEJvětším počtem like
„Psal jsem ho pro toho, kdo má opravdovou touhu a odvahu pohnout se svým podnikáním. Chce to odvahu.“
NEJkontroverznější článek
„Protože jste měli ve škole jedničky, můžete mít problémy v podnikání.”
Naštvete se, nebo se s porozuměním zasmějete?
NEJprovokativnější fcb článek - Kaliho ezo slovník.
NEJžádanější Kalmanův online produkt - Test jedinečnosti.
NEJlépe zpracovaný video vzdělávací program o podnikání.
„Natočil jsem videokurz, který bych sám potřeboval absolvovat.“ 128 pětiminutových videí.
NEJčastější téma konzultací s ženami – „Chci zvýšit ceny za své služby, produkty, ale nechci přijít o klienty. Jak na to?“
NEJčastější téma konzultací s muži – „Mám nový podnikatelský projekt. Jak ho mám rozjet?”
NEJvětší odezvu v roce 2018 měl článek ve ŽLUTÉM časopise společnosti RegioJet.
„Na základě tohoto článku mi psali učitelé ze ZŠ, chodili mi děkovné emaily od rodičů a vzrostl prodej MateMagických programů.“
NEJvíc se Kalman odhalil v dokumentu Českého rozhlasu. „Moje máma byla dojatá a hrdá. Díky režisérko Terezo Taro.“
NEJlépe zvládnutý rozhovor se uskutečnil díky skvělé moderátorce Monice Valentové. Téma MateMagika.
NEJvětší překvapení – „Na Facebook jsem napsal: ‚Chci se osobně setkat s Adélou Banášovou.‘ Tři čtvrtě roku poté jsem byl jejím hostem ve Slovenském národním divadle a Slovenské TV.“ Krátká ukázka ZDE
NEJdůležitější rozhovor - v DVTV s Danielou Drtinovou.
„Bylo to mé první vystoupení ve sledovaném médiu s moderátorkou, které si vážím.“
Workshop, který v r. 2018 NEJčastěji objednávaly firmy - JINÝ ÚHEL POHLEDU.
„V tomto programu jsem propašoval manažery a účastníky kurzu za hranici geniality.“
NEJčastější téma dlouhodobé spolupráce s korporátech a firmách – „Zvyšovali jsme firemní reputaci, důvěryhodnost, nepostradatelnost a jedinečnost.“ Velké firmy ustupují od direct marketingu a začínají budovat svůj brand.
NEJvyšší počet zhlédnutí má video „Začínám podnikat a nemám nic“
NEJveselejší video - ve spolupráci s režisérem Igorem Chaunem.
NEJhrdější je Kalman na projekt, ve kterém se věnuje školám.
„Jsem stále v mírném šoku. Já bývalý čtyřkař učím učitele matematiku. Není to ale klasická matematika. Je to MateMagika.“
NEJdražší tréningový baliček je určen pro toho, kdo se nemůže naučit cizí jazyk.
„Čím hůř vám to jde, tím víc mě zajímáte.” Paměťové techniky umožňují studovat cizí jazyky hodně rychle a bez šprtání.