ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Zanechte nám na sebe kontakt!

Mgr. Kalman Horvát

Specializuji se na brand marketing. Proto mluvím, myslím a cítím jako váš náročný klient

Chci vědět více >
Mgr. Kalman Horvát

CO JE BRAND MARKETING

Brand je slib, který přímo či nepřímo dáváme svým klientům. Na chvíli si představte, že máte svou vlastní pekárnu a s hrdostí nám klientům říkáte – slibujete:

Naše pečivo je vždy čerstvé, nezamražené, ruční výroby bez chemie.“...

Celý článek...

PĚT STUPŇŮ JEDINEČNOSTI

Váš úspěch a růst závisí na tom, do které škatulky si vás my klienti podvědomě zařadíme. 

AUTOMAT: Když vám nechceme zaplatit vaše vyšší ceny, znamená to, že za vás dokážeme poměrně snadno sehnat adekvátní náhradu (jinou...

Celý článek...

JAK FUNGUJE INTELIGENTNÍ EMPATIE V PODNIKÁNÍ?

„Nic nedává smysl.“

Přesně tohle si říkali lidé z neziskové organizace Accumen. Tato organizace nabízela v indických vesnicích lidem s horším zrakem brýle (za symbolickou cenu 3 dolarů). 

...

Celý článek...

VÍTE, ČEHO SE BOJÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI?

Majitelé malých a středních firem říkají: „Lidé nekupují, nemají peníze, doba je zlá..."

Není zcela pravda, že lidé nemají peníze.

Pravda je, že především nemají důvěru. Na základě mého tříletého dotazování a rozhovorů s...

Celý článek...

GPS ÚSPĚŠNÉHO PRODEJE

Klient je pro prodejce jako neznámý terén. Na cestě k cíli stojí spousta překážek, o jejichž existenci má sice tušení, ale neví, jaký mají přesně tvar a velikost. To, co nade vší pochybnost víme, je že klientův strach z nevýhodného či špatného obchodu, je...

Celý článek...

MANTRA PRO PRVNÍ SCHŮZKU S KLIENTEM
aneb Jak jsem se připravil o klienta

Před třemi roky mi kamarád sjednal schůzku s ředitelem luxusního pražského hotelu, jejímž předmětem byla naše případná spolupráce. Ředitel na mě dostal výborné reference, měl jsem tedy velmi dobrou...

Celý článek...

SPOLEHLIVÝ NÁVOD NA TO, JAK NEUSPĚT

Dělník den co den chodil do továrny a každé ráno se v 5 hodin zastavil před obchodem s hodinami a podle těch, které viděl za výlohou, seřizoval své vlastní. Po čase to majiteli prodejny nedalo a zeptal se dělníka „Proč se každý den před mou...

Celý článek...

TŘI VELKÉ ??? V KLIENTOVĚ HLAVĚ

Jaké tři stěžejní otázky si kladete, když zvažujete zda koupit či ne? Co je to nejdůležitější, co potřebujete vědět, abyste se cítili před, během nákupu i po nákupu bezpečně?

Představte si, že voláte realitnímu makléřovi s tím, že chcete prodat...

Celý článek...

 

 

 

 

Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.